Xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədilə aparılan profilaktik və texniki tədbirlər səbəbindən "1003-Çağrı Mərkəzi" 22 aprel saat 19.00-dan 20.00-a qədər 1 saat ərzində müvəqqəti olaraq fəaliyyət göstərməyəcək.
Müvəqqəti fasilə zamanı vətəndaşların müraciətləri [email protected] vasitəsilə cavablandırılacaq. Müraciətçilər hər hansı sorğu ilə bağlı (055) 222 29 55 nömrəsi ilə də əlaqə saxlaya bilərlər.
Qeyd edək ki, "1003-Çağrı Mərkəzi" Agentliyin səlahiyyətlərinə aid vətəndaşlardan daxil olan məlumat, sorğu və şikayət xarakterli müraciətlərin qəbulu və operativ şəkildə cavablandırılmasına xidmət edir.
Xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədilə aparılan profilaktik və texniki tədbirlər səbəbindən "1003-Çağrı Mərkəzi" 22 aprel saat 19.00-dan 20.00-a qədər 1 saat ərzində müvəqqəti olaraq fəaliyyət göstərməyəcək.
Müvəqqəti fasilə zamanı vətəndaşların müraciətləri [email protected] vasitəsilə cavablandırılacaq. Müraciətçilər hər hansı sorğu ilə bağlı (055) 222 29 55 nömrəsi ilə də əlaqə saxlaya bilərlər.
Qeyd edək ki, "1003-Çağrı Mərkəzi" Agentliyin səlahiyyətlərinə aid vətəndaşlardan daxil olan məlumat, sorğu və şikayət xarakterli müraciətlərin qəbulu və operativ şəkildə cavablandırılmasına xidmət edir.





