Satış müdiri
Son tarix 07 fev 2022 
 Foodinfo.az-ın məlumatına görə, vəzifə öhdəlikləri aşağıdakılardır:
- Satış strategiyasının hazırlanması və tətbiqi üçün lazımi tədbirlərin planlaşdırılması;
 - Bazar araşdırmaları, məhsul və satış təhlili;
 - Yeni satış vasitələrinin öyrənilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması (Korporativ satış, SMM, Loyallıq planı və s.);
 - Əməkdaşlıq üçün yeni müştərilərin cəlb olunması üzrə axtarışların aktiv şəkildə aparılması;
 - Görüşlərinin təşkil olunması, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması və müqavilələrin bağlanması üzrə işlərin aparılması;
 - Müştəri məlumatlarının toplanması, CRM sisteminin qurulması;
 - Müştəri ehtiyaclarını öyrənmək üçün bazar və müştəri analizlərini etmək;
 - Bazar trendlərini araşdırmaq, mövcud və yeni məhsullar üçün bazar tələblərinin müəyyən etmək və onların təkmilləşdirilməsi müvafiq təkliflər vermək;
 - Biznesin İnkişafı üçün layihələr hazırlamaq və təkliflər vermək;
 - Reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr və digər kommunikasiya vasitələrindən yararlanaraq sistemi idarə etmək;
 - Satış dövrünün tam nəzarəti;
 - Satışların təhlilini və satışın effektivliyini artırılmasına dair tədbirlər planını hazırlamaq;
 - Satış kanallarının təkmilləşdirilməsi və optimallaşdırılması;
 - Aylıq, rüblük və illik əsaslarda satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək;
 - Yaranan problemlər barədə rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırb, problemlərin səbəblərini araşdırıb və gələcəkdə yarana biləcək problemlərin profilaktikası məqsədilə önləyici tədbirlərin həyata keçirlməsi.
 - Tələblər:
- Ali təhsil;
 - Satış sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
 - Azərbaycan dilini bilmək zəruridir, Rus dili biliyi arzuolunandır;
 - B2B, B2C, Online, pərakəndə və topdan satış sahəsində iş xüsusiyyətlərinin praktiki biliyi;
 - Peşəkar danışıqlar aparmaq bacarığı;
 - Yüksək satış qabiliyyəti, təklif olunan məhsulu satmaq və tanıtmaq bacarığı;
 - Təhlil, problemin həlli və qərar qəbul etmə bacarığı;
 - Təşkilatçılıq, planlaşdırma qabiliyyəti və böyük məlumat həcmi ilə iş bacarığı;
 - Məsuliyyət, analitik və sisitematik düşüncə tərzi;
 - Uğurlu idarəetmə təcrübəsi və satış komandasının yaradılıb inkişaf etdirilməsi;
 - Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
 
- İş rejimi: I-V günlər, 09:00-18:00
 - Nahar yeməyi təmin edilir;
 - Korporativ nömrə verilir;
 - Əmək haqqı namizədin təcrübəsinə uyğun olaraq danışıq yolu ilə təyin edilir.
 
- Layihələndirmə üçün ilkin məlumatları yığmaq və çertyojları çəkmək;
 - Layihələrdə təmir-tikinti işlərinə nəzarət, konstruksiya işlərini düzgün təşkil etmək;
 - Tikintidə istifadə olunacaq tikinti materiallarını müəyyən etmək və zəruri tikinti materiallarını siyahı şəklində təchizat şöbəsinə yönləndirmək;
 - Binanın havalandırma, kondisioner, santexnika və elektrik sistemlərinə nəzarət etmək;
 - Tabeliyində olan işçilərin işlərini təşkil etmək və onlara nəzarət etmək;
 - Texnoloji intizama riayət etmək, tikinti norma və qaydalarını yerinə yetirmək;
 - Forma 2, Forma 3 və digər normativ sənədləşmə işlərini aparmaq;
 - Görülən işlərin keyfiyyətlə həyata keçirilməsini təmin etmək;
 - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
 
- Ali təhsil (İnşaat mühəndisi ixtisası üzrə olması üstünlükdür);
 - Qeyd olunan sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
 - Azərbaycan dilini bilmək zəruridir. Rus dilini bilmək arzuolunandır;
 - Word, Excel və Autocad proqramlarını istifadəçi səviyyəsində bilməlidir;
 - Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtomobil olmalıdır.
 
- 6 günlük iş həftəsi;
 - Əmək haqqı 1500 manat + (namizədin təcrübə və biliklərinə uyğun olaraq)
 
 






