Orhus Universitetinin alimlərinin apardığı yeni araşdırmaya görə, yeməklərin fotolarına 30 dəfədən çox baxmaq iştahı azaltmağa kömək edə bilər.

Tədqiqatçılar 1000 nəfərin iştirakı ilə bir sıra eksperimentlər aparıblar. Subyektlərə rəngindən asılı olmayaraq eyni dadı olan narıncı M&M-lərin fotoşəkili göstərildi.

Bir qrup iştirakçıya foto üç dəfə, digərinə isə 30 dəfə göstərilib. Nəticədə 30 dəfə konfet şəklini görənlərin ən böyük doyma hissini yaşadığı ortaya çıxıb.

Bundan sonra təcrübə iştirakçılarından nə qədər şirniyyat yemək istədiklərini bildirmələri istənilib. 30 şəkil nümayiş etdirilən qrup qalanlardan daha az konfet seçdi.

Tədqiqatçılar şirniyyatın digər rəngləri və rəngindən asılı olaraq dadı fərqli olan Skittles konfeti ilə təcrübəni təkrarladılar. Nəticələr oxşar idi.

Təcrübənin əsas ideyası ondan ibarətdir ki, yemək haqqında düşüncələrimiz iştahımıza əhəmiyyətli dərəcədə təsir edə bilər. Əgər siz şirəli alma dişlədiyinizi təsəvvür edirsinizsə, o zaman beyninizdəki eyni nahiyələr əsl dişləmə zamanı olduğu kimi aktivləşir.

Nurlan