Marketlərdə alınan məhsulların etiketləri çox zaman diqqətdən kənarda qalır. Foodinfo.az xəbər verir ki, Kanadanın Toronto Universitetindən qida təhlükəsizliyi üzrə tədqiqatçı Dr. Adam Cole bu məsələnin əhəmiyyətini “CBC News”a izah edib. Onun sözlərinə görə, bir çox insan məhsulun üzərindəki “təhlükəsizdir” ifadəsinə görə məzmunu araşdırmır. Dr. Cole bildirib ki, gizli şəkər, trans yağlar və natriumun miqdarı əksər hallarda yüksək olur.

O vurğulayıb ki, xüsusilə uşaq məhsullarında “şəkərsiz” kimi təqdim olunan bəzi qidalar əvəzləyici maddələrlə zəngindir. Kanadada keçirilən araşdırmada məlum olub ki, əhalinin yalnız 30%-i məhsulun arxa etiketini oxuyur. Adam Cole qeyd edib ki, bu vəziyyət piylənmə və ürək xəstəliklərinin yayılmasına zəmin yaradır.
O, istehlakçıları tərkib siyahısını və gündəlik tələbat faizlərini oxumağa çağırır. Tədqiqatçı, etiketlərin daha sadə və aydın şəkildə yazılmasının vacibliyini də vurğulayıb. Kanadada artıq bəzi supermarketlər “ağıllı etiket” sisteminə keçid edir. Bu sistemdə qida dəyərləri rənglərlə işarələnir və daha əlçatan olur.